søndag den 30. marts 2014

Superlove

Da jeg snart flytter er jeg gået godt i gang med at købe ind til indretningen af lejligheden. 
Jeg er helt vild med indretning og har altid flyttede rundt på møbler, fundet specielle ting på loppemarkeder osv. som gjorde indretningen lidt flottere, og gav det et mere personligt præg. 
De næste indlæg vil altså, af sammen grund, nok stå lidt i indretningen navn. 

Når men jeg har været en tur i Superlove, hvor jeg købte lidt bolig ting (og lidt tøj). 
De har en masse super fede ting. Jeg købte kun ting fra deres eget mærke - Superliving. 

Her er lidt billeder af mine køb, deres endelig placering i indretningen kommer på et senere tidspunkt.
Jeg må nok ærligt indrømme at der er gået lidt grøn og pastel i den. Men min yndlingsfarve har så længe jeg husker været grøn, og nu når jeg selv kan bestemme er det jo bare med at efterleve det. 


Knager: 400 kr. pr. pakke (udsalg til 100kr.)

Lamper: 400 kr. stk.

Lysestager: 160 - 200 kr. stk. 





Du kan enten besøge Superlove på deres internetbutik her, eller besøge dem i en af deres to butikker i København: 
Nørregade 45, 1165 København K
Gothersgade 9, 1123 København K

Vidste du desuden at du lige nu kan deltage i en Superlove/Superliving giveaway på Fingernem blog lige her? Der bliver trukket en vinder d. 1. April. 


Til de nysgerrige: mine to nye tøj køb:


Begge fra mærket Modstrøm. Bukser til 600kr. og buksedragt til 700kr. 

2 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting du har fået købt.. Bliver spændende at få lejligheden igen, og tak for link :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nogle rigtig fine ting :-)
      Og selv tak - det var jo lidt oplagt ;-)

      Slet