onsdag den 5. marts 2014

Pimp din cykel

Hvis man ligesom mig er vild med farver, og gerne vil gøre sine ting personlige, så følg med i dette indlæg. Jeg har nemlig pimpet min cykel med fine pastel farvede klistermærker – både nem og billigt.

Det er ved at blive varmer i vejret, så derfor skal min cykel også snart tages noget mere i brug, derfor er jeg begyndt at gøre den sommerklar.

Jeg købte pakken med klistermærker i Søstrene Grene til 6,90 kr. Jeg brugte kun halvdele af klistermærkerne, da jeg skal bruge de andre til et andet DIY projekt.

Det er en rigtig god måde at få sin cykel til at skille sig ud fra alle andre, og på den måde kan du altid finde den! Dog skal det siges at det ikke er langtidsholdbart, da klistermærkerne ikke holder til meget regn. Men for knap 7 kr. så holder det jo bare så længe det kan, og derefter kan man købe nogle nye.

I Søstrene Grene har de ofte forskellige typer klistermærker, i forskellige farver, former og mønstre – så der er alverdens muligheder.












1 kommentar:

  1. Hej, det ser godt ud med klistermærkerne og jeg tænkte du måske kunne være interesseret i at se mine klistermærker i vinyl, der er vandfaste og kan tåle at være udenfor :) De kan fås i cirkler i alle farver og i de designs jeg har på min webshop: www.stickerate.com
    v.h. Liv

    SvarSlet