mandag den 30. december 2013

Glimmer og glitter neglelak


I morgen er det nytårsaften - en aften hvor man kan give den fuld knald på, især med palietter, sten, perler, glimmer og glitter. 

Butikkerne har stadig åben, så der er stadig en sidste chance for at få køb lidt lækre sager, som kan gøre en endnu mere klar til nytår. 

I dette indlæg vil jeg vise nogle af mine glimmer og glitter neglelakker og lidt inspirations billeder af, hvordan jeg tidligere har benyttet mig af glitterlakker før. 

Man behøver ikke nødvendigvis have glimmer på alle neglene, her kan det være rigtig fint at bruge glimmer lakken på en enkel negl, eller kun på tipperne. Hvis der er større stykker glimmer i, kan man placere et par stykker i kanten af neglen osv. Det er kun fantasien der sætter grænser. 






Man kan købe glimmer og glitter neglelakker mange steder - Matas, Sephore osv. 

Af billige lakker vil jeg anbefale Sephoras egne lakker, hvor de har et kæmpe udvalg. Derudover vil jeg også anbefale mærke Barry M, som også har et enorm udvalg af alle slags neglelakker. De sælges dog ikke så mange steder i danmark, men man kan købe dem fra deres hjemmeside, til 2-5 pund stykket.

Af lakker i den højere ende og med mere fokus på kvalitet, vil jeg anbefale O.P.I som har et stort udvalg at især glimmer lakker. Derudover er Ciate også et rigtig godt valg. 


Jeg håber det kan inspirere jer til at få nogle rigtig festlige glimmer negle til nytår, eller en anden lejlighed! 

Indsendt af Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar