søndag den 8. december 2013

Sofies DIY julepynt

Vi er kommet godt ind i december måned, og i dag er det 2. søndag i advent.
Før har jeg lavet et indlæg om DIY julepynt, det kan i se lige her.

Nu vil jeg gerne vise jer noget at mit DIY julepynt - jeg har desværre ikke kunne nå at lave så meget forskelliget i år, grundet eksaminer, men lidt skulle der jo være tid til - da det jo høre tiden til.

Jeg har også været på et julemarked hvor jeg solgte af pynten.

Jeg nåde desværre ikke at tage nogle rigtig gode billeder inden det meste blev solgt - men man kan godt se hvad det er på billederne.










Der vil snarest komme et indlæg med opskrift og fremgangsmåde på min fudge.  

Hvis i har spørgsmål til hvordan man lave nogle af tingene er i mere end velkomne til at skrive.


Indsendt af Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar