torsdag den 2. januar 2014

Sofies DIY julegaver

Som i nok ved er jeg meget kreativ, elsker at sy og bruge mine fingre - min måde at slappe af på. 

Af den grund er der, trods eksaminer, også blevet lidt tid til at lave et pat DIY julegaver. 

Af gode grunde kommer dette indlæg først her efter jul - da vi jo ikke kan være sikre på hvem der læser med, også ville gaverne jo ikke være overraskende.










Jeg havde også lavet en lysopsats på en gammel træstub - den har jeg desværre glemt at få tage billede af, inden den blev givet væk.

Der var sat to store blog lys på, og bordet tre huller til at putte normale stearinlys i. Derudover var der puttet lidt mos rundt om bloklysene - den blev rigtig fin. 


Der vil kommet et DIY indlæg på Clutchen senere. 

Indsent af Sofie

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en masse fine ting du har fået syet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, har også haft lidt halv travlt med det :-)

      Slet