fredag den 14. februar 2014

DIY køkkentilbehør

Jeg var igår til fødselsdag hos en af mine veninder. Hun havde ønsket sig grydelapper af mig - så det lavede jeg selvfølgelig til hende. 

Jeg syede det hele i sidste uge, men kan først vise det nu, da hun jo ikke måtte se det før hun fik det. 

Ud over grydelapperne syede jeg også et matchene viskestykke og et par grydehandsker. 

Jeg synes selv reslutatet blev rigtig godt - de tre ting lægger også allerede på siden mine DIY ting, hvor man kan lave en forespørgelse på tingene - hvis man skulle være interesseret i at købe noget. 




Hun blev heldigvis glad for tingene - så det er jeg rigtig glad for. 

Vi gav en samlet gave, så hun fik også nogle lækre hår produkter fra moroccanoil, helt klart produkter der kan anbefales, de er super lækre! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar