fredag den 25. januar 2013

Little Wonders - Amalie


Hej Bloggen! Amalie har udvalgt nogle af hendes små dagligdags wonders, som bare gør dagen lidt bedre. Vi håber I vil lade jer inspirere.

Gå væk bums! Dette vidunder fra Body Shop er helt perfekt når en urenhed er på vej. Dup blot
lidt olie på stedet, så holder urenhederne sig væk.
Tea Tree Oil - The Body Shop 60 kr,- for 10ml.


Vidunderolien! Kan simpelthen kun sige gode ting om denne skønne olie til håret fra Moroccanoil. Den gør mit hår silkeblødt og skønt at arbejde med, og så dufter den også rigtig godt.Kan både kommes i håndklædetørt hår og tørt hår.
Moroccanoil 319,- for 100ml. Alle pengene værd!


The basics! Min BB cream fra Clinique bruger jeg efter min dagcrem. Den er simpelthen så 
lækker - helt sikkert den bedste BB cream jeg kender! Fordelen ved BB cream er at 
den ikke lægger sig som et tykt lag som en normal foundation, men i et tyndt lag så man 
ikke får så mange urenheder, samtidig med at den beskytter huden. 
Bobby Brown Bronzing Powder bruges som solpudder for at give lidt glød.
Clinique BB cream 245,-  Bobby Brown Bronzing Powder 285,-


Serious Volume! Denne mascara fra GOSH er simpelthen så god til mine vipper.
Den fordeler mascaraen super godt, og giver lækre bambi-vipper!
GOSH Serious Volume Mascara 109.95,-
 

It matters! Øjenbryn er vigtige. Dette er de to produkter jeg bruger, afhængig af hvilket
 humør 
jeg er i. Estée Lauder øjenskyggen bruges til at få et mere naturligt
 look, mens min 
M·A·C øjenbrynsblyant tegner mere præcist op. 
Estée Lauder Brow Perfecting Duo 02 Brunette 255,-  M·A·C Lingering 140,-


Its all about the blush! Disse to blush er dem jeg pt. bruger. En blush er et must,
da det giver en super god glød til ansigtet. Personligt er jeg vild med blushes
fra M·A·C, fordi de giver en god glød og fås i alverdens nuancer.
M·A·C Sunbasque 210,-  Rimmel London Bronzing Compact Powder 60,-


Slutter altid mine daglige rutiner af med en lækker parfume. Her for tiden har jeg forelsket mig i denne skønne parfume fra Paco Rabanne som hedder Lady Million.
Det er altid svært at beskrive en parfume, men den her er bare helt uimodståelig. 

Hvad er jeres ynglings produkter og tips? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar